Laddar Karta...

09.07.2021 - 07.08.2021
10:00 f m - 4:00 e m

Lohjan Asuntomessut, Pysäköinti

Rotaryklubbarna i Lojo, Vichti, Vichtis-Nummela, Ekenäs, Högfors och Karis samarbetar på Bostadmässan i Lojo för att berätta om vad rotarianerna gör och vilka möjligheter Rotarys verksamhet erbjuder. Rotarys stånd finns under bostadsbolaget Sahapihas biltak.

Under mässan är vårt fokus på rotaryverksamheten överlag, ungdomsutbytet och vattenvård – Bostadsmässan ligger naturskönt vid stranden av Lojo sjö.

Mässan erbjuder värdefulla kontakter med mässbesökarna och är ett trevligt sätt för klubbarna att samarbeta, en möjlighet för medlemmarna att ställa upp frivilligt och att göra något för regionen. Var och en klubb har i tur och ordning daglig dejour vid Rotarys mässavdelning. Det aktiverar ett stort antal klubbmedlemmar och utbyteselever.

Parkeringen för allmänheten finns på Raviradankatu/Travbanegatan i Lojo. Från parkeringen finns bussförbindelse till mässområdet. Bussbiljetten ingår i P-avgiften.

Välkomna till Bostadsmässan i Lojo den 9.7-8.8.2021! Där kan du bekanta dig med oss och med Rotarys verksamhet.

Mera info på Lohjan Asuntomessutapahtuma.