Monen unelma nuorisovaihdosta on koronapandemian vuoksi jäänyt toteutumatta.

Tiedämme, että nuoret ovat edelleen motivoituneita lähtemään vaihtoon.
Heti, kun korona hellittää otteestaan tarvetta vaihtopaikoille on jopa aiempaa enemmän, sillä myös Suomeen on tulossa paljon elämänsä upeinta vuotta odottavia nuoria.
Useat klubit lähettävätkin kaksi oppilasta, kun vaihtotoiminta on jälleen mahdollista.

Meidän kaikkien tehtävänä on nyt pitää nuorisvaihtoa esillä mahdollisimman monella foorumilla niin, että saamme vaihtotoiminnan käyntiin täydellä teholla heti kun sepandemian laantuessa on turvallisesti mahdollista.

Onko nuorisovaihto vielä uutta sinun klubillesi? Tule kuulemaan miksi kannattaa olla mukana!

Nuorisovaihdon monipiiri järjestää
Webinaarin nuorisovaihdosta
Keskiviikkona 28.4.2021 klo 18.00 – 19.30

Tule kuulemaan, miksi nuorisovaihto on erinomainen sijoitus tulevaisuuteen ja loistava tapa toteuttaa Rotaryn palveluaatetta. Webinaarissa eri aikakausina vaihdossa olleet nuoret kertovat kokemuksistaan ja vaihdon merkityksestä elämäänsä ja uravalintaansa. Lisäksi kaksi rotaryklubia kertoo, mikä merkitys nuorisovaihdolla on klubin toimintaan ja kaksi perhettä kertoo, mitä on olla isäntäperheenä nuorelle.

Webinaarin puheenvuorot nauhoitetaan, joten niitä voi käyttää nuorisovaihdon markkinointiin.

Webinaariin voivat osallistua kaikki rotaryt, myös ne klubit, joilla ei ole nuorisovaihtoa. Mukaan voit kutsua myös nuoria, jotka ovat kiinnostuneita nuorisovaihdosta.

Webinaariin voit liittyä suoraan linkistä: https://docs.google.com/document/d/1F5hQErC-dCSUWuLXfptBjPSiOWB4fM_Pe6ck7y0x6yQ/edit?usp=sharing

Linkki toimii esim. Googlen selaimella. Koska puheenvuorot alkavat klo 18.00, tule linjoille viimeistään klo 17.55.

Nähdään webinaarissa!

Antti Salminen