Liity mukaan

Rotary on kansainvälinen järjestö, joka muodostuu samalla tavalla ajattelevista ihmisistä – ihmistä, jotka haluavat tehdä hyvää omalla paikkakunnallaan ja ympäri maailman. Rotaryklubeja on melkein jokaisessa maassa, Suomessakin jokaisella seutukunnalla, kaupungissa ja lähes jokaisessa kunnassa.

Tutustu myös nuorille suunnattuun toimintaan, Interactiin ja Rotaractiin.

Miksi hakea Rotariksi?

Liittyessäsi Rotaryklubiin mahdollisuutesi vaikuttaa maailmassa kasvaa. Tämän mahdollistaa yli 1,2 miljoonan aktiivisen ihmisen verkosto – ympäri maailman. Meillä on yhteinen tavoite, parantaa elämän laatua vapaaehtoistyöllä.

Jäsenyys klubissa tarjoaa mahdollisuuden saada yhteyden toisiin ammattilaisiin, jotka eivät pelkää johtaa ja ovat omistautuneet vaikuttamiselle. Osallistuessa projektiin, klubin kokoontumiseen, vaihtaessa ajatuksia ja ideoita luot samalla ystävyyssuhteita, rotari kasvaa ihmisenä ja kehittää itselleen uusia taitoja. Klubin avulla hän voi parantaa paikallisyhteisönsä tarpeita.

Rotarit saavat aikaan merkittäviä muutoksia maailmanlaajuisesti. Jäsenyys suo rotarille pääsyn kansainväliseen verkostoon.

Kymmenen hyvää syytä olla rotari

1. Mahdollisuus palvelemiseen
  2. Ammatillinen verkottuminen
  3. Henkilökohtainen kasvu ja kehittyminen
  4. Ystävyys
  5. Kulttuurien monimuotoisuus
  6. Hyvä yhteiskunnan jäsen
  7. Kansainvälisyys
  8. Viihtyminen
  9. Nuorisovaihto ja rotaryperhe
  10. Eettinen ympäristö

Miten liittyä?

Täytä alla olevat kohdat, niin välitämme yhteystietosi sinua lähellä olevalle rotaryklubille

Club Finderilla löydät
lähimmän rotaryklubin

Viisi piiriä, 280 klubia. Club Finder löytää juuri sinulle lähimmän rotaryklubin yhteystietoineen.