Lahjoita

Kun lahjoitat Rotarylle, lahjoitat puhtaaseen veteen ja toimivaan vesihuoltoon. Kun lahjoitat Rotarylle, lahjoitat terveyteen ja vakavien tautien, kuten polion poistamiseen maapallolta. Sinun avullasi me teemme parempaa maailmaa – myös omalla paikkakunnallasi.

Voit itse valita, mihin kohdistat lahjoituksesi. Pääkohteenamme on Rotaryn vuosirahasto, josta rahoitetaan hyvää tekeviä projekteja maailmanlaajuisesti. Voit kohdistaa lahjoituksesi myös suoraan Rotaryn kärkiteemoihin, kuten puhtaaseen veteen, äitien ja lasten hyvinvointiin, rauhan tukemiseen, koulutukseen, paikallistalouksien edistämiseen tai poliorahastoon.

Lahjoittaminen tapahtuu Rotary Internationalin sivuilla. Sivut ovat englanniksi. Jos sinulla on kysyttävää lahjoittamisesta, ota yhteyttä oman tai lähimmän klubisi säätiöasiamieheen.