Mahtavia kokemuksia ja uusia ystäviä

Rotaryn monipuolinen nuorisopalvelu tarjoaa nuorille ja nuorille aikuisille innostavaa, yhteisöä kehittävään palveluun ja eettiseen toimintaan kasvattavaa toimintaa, hauskuutta unohtamatta. Nuorisotoiminta auttaa nuoria verkostoitumaan omalla lähialueellaan ja kansainvälisesti.  Nuori voi kulkea Rotaryn sponsoroimassa toiminnassa 14 – 18 -vuotiaiden interactklubin jäsenyydestä aina humanitaarista palvelua ja ammatillista kehittymistä painottavaan NGSE-vaihtoon.

Lue lisää Rotaryn nuorisopalvelusta: Rotaryn nuorisovaihdoista, interact-, rotaract- ja rotextoiminnasta, RYLA-johtajuuskoulutuksesta sekä ammatillisesta NGSE-vaihdosta.

Rotarit suhtautuvat vastuullisesti nuorten kanssa työskentelyyn. Rotareiden, heidän puolisoidensa, partneriensa ja muiden vapaaehtoisten tulee parhaan kykynsä mukaan turvata niiden lasten ja nuorten hyvinvointi, joiden kanssa he ovat tekemisessä sekä estää näihin kohdistuva fyysinen, seksuaalinen sekä emotionaalinen hyväksikäyttö.