Rotary Fellowships –  Rotaryn ystävyysverkosto

Rotary Fellowships (Rotaryn ystävyysverkosto) on yksittäisten rotarien tai ryhmien verkosto, joka sitoo yhteen rivijäseniä eri puolilla maailmaa jonkin yhteisen harrastuksen, ammatin tai muun mielenkiinnon kohteen ympärille. Ryhmiä on eri teemojen ympärillä yli kuusikymmentä. Teemoja ovat esimerkiksi radioamatöörit, lintuharrastus, shakki, karavaanarit, kokkaaminen, pyöräily, esperanto, kalastus, golf, tennis, jazz, maraton, valokuvaus, sukellus, hiihto ja purjehdus.

Uusiakin ryhmiä voi perustaa haluamansa teeman ympärille, kun saa siihen jäseniä vähintään kolmesta eri maasta. (rotaryfellowships@rotary.org)

Ryhmissä voi luoda uusia kontakteja ja syventää tietämystään harrastuksensa aiheesta. Ryhmät järjestävät tapaamisia, kilpailuja ja matkoja, ja useilla ryhmillä on omat uutiskirjeensä. Tietoa ja kontakteja kehitetään monin tavoin aina ryhmistä riippuen. Jokaisella ryhmällä on omat verkkosivunsa.

Ohessa on kattava luettelo Rotary Fellowship-ryhmistä, mukaan voi liittyä ryhmän verkkosivujen kautta.
Lue lisää tästä