Kartta latautuu...

12.03.2019 - 19.03.2019

Scandic Julia

Verkkosivukoulutusta 12.3. ja 19.3. Turussa

Piiri 1410 järjestää toivotun koulutuksen klubien uusista kotisivuista. Myös muiden piirien jäsenet ovat tervetulleita!

Koulutus on kaksiosainen. Halukkaat voivat osallistua omasta taitotasostaan riippuen molempiin osiin tai vain jälkimmäiseen osaan. Ensimmäinen koulutuspäivä on tiistai 12.3.klo 18-20 ja toinen on tiistai 19.3. klo 18-20. Koulutuspaikka on Scandic Julia, Eerikinkatu 4, Turku.

YKSITYISKOHTAINEN OHJELMA ON OHEISESSA KUVASSA. Kouluttajana toimii piirin julkisuuskuvakomitean puheenjohtaja Leena-Maija Pärssinen Loimaan Rotaryklubista.

JOKAINEN OTTAA OMAN TIETOKONEEN MUKAAN.

TÄRKEÄÄ! Täytä ENNEN KOULUTUSTA oheinen sähköinen lomake alla olevasta linkistä. Ilmoita siinä haluaako oma klubisi käyttöönsä yhden tai useamman kieliversion. Palauta lomake mahdollisimman pian.

ILMOITTAUTUMISET JA LISÄTIEDOT VIIMEISTÄÄN PERJANTAINA 8.3. LEENA-MAIJA PÄRSSISELLE leena-maija.parssinen@trival.fi