Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
07.07.2018 - 21.07.2018
12:00 am

Kiteen Rotaryklubi järjestää nuorten teemaleirin Kiteen Kansanopistolla 7.7.-21.07.2018. Kesäleirillä on 17-20 -vuotiaita nuoria eri puolilta maailmaa, pääosin Euroopasta, mutta myös esim. USA:sta ja Taiwanista.

Nuoret viettävät ensimmäisen viikon Kiteen kansanopistolla. Ohjelma koostuu teeman MUSIC AND PHOTOGRAPHY mukaisesti mm. musiikin ja valokuvauksen opiskelusta, retkistä mm. Kolille sekä konserteista leppoisaa yhdessäoloa unohtamatta. Leiri toteutetaan samanaikaisesti Kitee International Music and Art festival -tapahtuman kanssa, ja leiriläiset ovat mukana mm. seuraamassa konsertteja. Toisen viikon perhejakso toteutetaan rotarien järjestämissä isäntäperheissä.

Kaikki rotarit ystävineen ovat tervetulleita sunnuntaina 15.07.18 kello 15 Kiteen kansanopistolle, Opistontie 7, Kitee yhteiseen tapahtumaan.