Lokakuun 14. järjestetty piirikokous keräsi reilut 50 piirin jäsentä yhteen Espoon Hanasaareen. Teemana seminaarilla oli Rotaryn vuositeema: Create hope in the world.
Piirikuvernööri Ritva Semin tervehdyksen jälkeen seminaarin avasi presidentti Tarja Halonen, joka kertoi syyskuussa pidetystä YK:n yleiskokouksesta ja arvioi agenda 2030:n kestävän kehityksen tavoitteiden toteutumista.
Eija Mattila ja Ritva Ohmeroluoma Tikkurilan klubista esittelivät seminaariväelle piirin ja Mieli ry:n yhteistä hanketta, joka pikkuhiljaa käynnistyy. Nuorten mielenterveyshankkeessa nuorten tukemisen lisäksi vahvistetaan vanhempien osaamista.
Myös Itämeri ja kestävä kehitys olivat esillä seminaarissa. Jäsenemme Lotta Ruokanen ja Päivi Kippo-Edlund kertoivat Itämeren tilasta ja Rotareiden työstä sen paremman tulevaisuuden puolesta sekä esittelivät ESRAGin toimintaa.
Seminaarin jälkeen pidettiin virallinen syyskokous, joka arkistoi rotaryvuoden 2022-23.