Piirin 1420 Rotary-teltta

Piirimme omistaa hienon Nopsa-pikateltan Rotaryn väreissä. Rotary-logolla ja piirimme numerolla varustettu teltta on näyttävä maamerkki, jonka avulla on helppo lisätä Rotaryn näkyvyyttä tapahtumissa ja tilaisuuksissa.

Rotary-teltta on kaikkien piirimme klubien vapaasti lainattavissa.

teltta

Tässä tietoa teltasta sekä lainauksesta.

1. Telttaa voi tiedustella lainaksi piirin viestinnästä osoitteesta viestinta1420@gmail.com. Kerro, milloin tarvitsisit teltan lainaan, mihin tapahtumaan sekä kuka on teltasta tapahtuman aikana vastaava henkilö.
    2. Teltan koko on 3×3 m.
    3. Telttaa säilytetään Espoossa Perkkaalla, jonne se myös palautetaan.
    4. Teltta mahtuu juuri ja juuri tavalliseen henkilöautoon, mutta farmariautolla kuljetus on helpompaa. Teltta painaa melko paljon, joten kaksi terveselkäistä henkilöä on hyvä varata noutoon ja palautukseen. Painavammassa paketissa on kuitenkin renkaat kuljetusta helpottamassa.
    5. Telttapakkauksen taskusta löytyy ohjevihko, jossa kokoamisohjeet. Kokoaminen käy helposti, mutta vaatii alkuvaiheessa neljä henkilöä kiskomaan kustakin kulmasta ja korottamaan teltan haluttuun korkeuteen. Sen jälkeen yksikin ihminen voi kiinnittää kulmat ja sivuseinät. Kokoamisohjeen löydät myös täältä: https://www.teltat.fi/wp-content/uploads/2018/05/Nopsa_Pikateltta_kayttoohje.pdf
    6. Kuivata teltta huolella ennen pakkaamista, jos se on kastunut!
    7. Tarkista ennen kokoamista ja pakkaamisen jälkeen, että kaikki osat ovat mukana: Teltan runko, jossa kiinni katto, Teltan kaikki sivuseinät, Neljä maakiilaa, Neljä kiinnitysremmiä, Ohjevihko
    8. Lainaajan tulee hankkia kulmiin kiinnitettäväksi neljä riittävää painoa, jotta teltta ei lähde tuulen mukana lentoon! Esimerkiksi isot vesikanisterit tai hiekkasäkit soveltuvat tähän.
    9. Mikäli jokin osa teltasta rikkoutuu, lainaaja sitoutuu ilmoittamaan asiasta ja ottamaan korjauksen muina rotareina yhdessä klubinsa kanssa hoidettavakseen ja maksettavakseen (teltan korjauspalvelu: https://teltat.fi/teltan-huolto-korjaus-ja-paikkaus/ )

teltta teltta koottuna