Mitä teemme

Haluamme toimia ja vaikuttaa

Rotary haluaa tehdä maailmasta paremman paikan ja korjata asioita, jotka vaikeuttavat ihmisten elämää. Toimimme sekä paikallisesti että  kansainvälisesti. Haluamme tarttua tämän päivän akuutteihin haasteisiin toteuttamalla hankkeita omilla paikkakunnillamme ja kansainvälisiä hankkeita yhdessä toisten klubien kanssa. Rotarina myös sinulla on mahdollisuus toimia ja vaikuttaa. Yhdessä saamme aikaan enemmän. Lisäksi saat mahtavan sosiaalisen verkoston ja elinikäisiä ystäviä.

Rotarina kouluttaudut klubisi eri tehtävissä ja kiinnostuksesi mukaan voit pyrkiä piirin tehtäviin ja myös kansainvälisiin tehtäviin. Koulutamme myös nuoria johtajuuteen mm. kurssien avulla. Ja joka viikko Sinulla on mahdollisuus oppia uutta: viikkokokouksissa kuulet eri alojen asiantuntijoiden esitelmiä ja saat näkökulmia oman alasi ulkopuolelta.

Rotarina voit toimia vaihto-oppilaiden tukena ja saada kansainvälisiä ystäviä ja tuttavia myös nuorisovaihdon kautta.

Kaikkea tekemistämme ohjaa rotareiden eettinen ohje, jota rotarin tulee noudattaa paitsi rotarytoiminnassa, myös ammatissaan ja yksityiselämässään.

Tutustu tästä piirimme strategiaan.