Vuorossaan 11. Silakkasoutu tuo kirkkoveneet jälleen Töölonlahdelle Silakkamarkkinoiden ensimmäisenä sunnuntaina, 1.10. Tänä vuonna kirkkovenesoudun rinnalla järjestetään maakrapujen oma Silakkapatikka, jossa matka Finlandia-talolta Kauppatorille taitetaan rantoja pitkin. Silakkasoutua ja Silakkapatikkaa järjestävät 7 rotaryklubia, jotka kutsuvat nyt kaikkia piirimme innokkaita rotareita mukaan toteuttamaan tätä ainutlaatuista varainkeruutapahtumaa.

Jos Itämeren suojelu on lähellä sydäntäsi ja olet kaivannut sopivaa rotary-projektia, tule reippaasti mukaan porukkaan – yksin tai vaikka kaverin kanssa! Pestejä on tarjolla kaikenkokoisia, muun muassa näissä tiimeissä:

• Markkinointi- ja viestintätiimi
    Yhteydet mediaan, markkinointi, some-päivitykset, valokuvaus, kuuluttaminen
  • Varainhankinta
    Yrityssponsoreiden ja yhteistyökumppaneiden hankinta ja koordinointi
  • Soututiimi
    Veneiden hankinta, soututiimien ohjeistus ja avustaminen lähdössä ja maalissa
  • Patikkatiimi
    Kävelyreitin ohjelman suunnittelu ja käytännön järjestelyt
  • Huolto ja turvallisuus
    Lupahakemukset, huoltoauton hankinta ja ajo, lääkintähenkilökunnan pestaus
  • Ohjelmatiimi
    Soututapahtuman lähdön ja maalin ohjelman suunnittelu ja toteutus, musiikkiesitysten hankinta
  • Arpajaistiimi
    Arpajaispalkintojen hankinta, arpojen myynti, palkintojen esillepano ja niiden luovutus.
  • Seminaaritiimi
    Itämeriaiheisen seminaarin tilajärjestelyt, tekniikka ja ohjelman koordinointi

Ilmoittaudu mukaan järjestämään tapahtumaa laittamalla viesti osoitteeseen: silakkasoutu@gmail.com. Kerro viestissä, millaiset hommat sinua erityisesti kiinnostavat!

Tehdään Silakkasoudusta entistä isompi tapahtuma ja kerätään kunnon potti Itämeren suojeluun!

Terveisin,
Silakkasoudun ohjausryhmä

Lue lisää tapahtumasta täältä: www.silakkasoutu.fi

Kuva: Esa Kivelä