Inbjudan

Vi önskar er, kära rotarianer i vårt distrikt, varmt välkomna till årets distriktskonferens som hålls i Salo den 9–10 april 2022. Och naturligtvis är även deltagarnas partners hjärtlig välkomna till konferensen.

Det kommer att erbjudas intressanta presentationer både på lördag och söndag. Vi hoppas att alla deltagare njuter av detta varierande program under dagarna två!  Ladda ner programmet.

Priset för distriktskonferensen är 119 €/deltagare. Varje klubb betalar deltagaravgiften för en person, detta faktureras i samband med klubbräkningen i mars. Vanligtvis är det antingen presidenten eller sekreteraren som deltar. Denna förbetalda person, vald internt av klubben, bör på anmälningsblanketten kryssa i “Min klubb/distrikt betalar för mitt deltagande”. Klubbar kan välja att betala för flera deltagare (t.ex. president, sekreterare och partners). Det är dock viktigt att endast en person/klubb kryssar i ovanstående punkt. Övriga betalar en deltagaravgift vid anmälan. Klubben kan dock internt återbetala deltagaravgiften till deltagarna direkt till deras bankkonto.

Observera att personer som blivit rotarianer efter den 10 april 2021, efter förra årets distriktskonferens, erbjuds att delta i detta fantastiska evenemang utan kostnad. Dessa personer kryssar också i kolumnen “Min klubb/distrikt betalar för mitt deltagande”

Anmälan görs senast den 24 mars 2022!

Partnerprogram

Partnerprogrammet är ett alternativ till lördagens huvudprogram. I samband med din anmälan vänligen ange om du deltar i partner- eller rotaryprogrammet.

Partnerprogrammet startar med buss från Astrum kl. 10.20. Efter lunchrasten på Astrum fortsätter programmet fram till 14.15.

Se hela programmet här.

Klädkod

Till dagens event rekommenderas Smart Casual och till Governos Ball på kvällen en mörk kostym med kedjor och PHF-märken för alla som har dessa.

Governors Ball Galamiddags meny

På evenemanget kommer vi att ordna lotteri med fantastiska priser. Ta gärna med kontanter.

För ytterligare frågor kontakta

Päivi Rantio, paivi.k.rantio@gmail.com, 050 354 2289