Kartta latautuu...

Koko päivä

Tapahtumapaikka
Tampere Congress & Culture Centre Puistotorni

Valtakunnallinen rotaryseminaari kokoaa yhteen:
– Säätiöseminaarin
– Nuorisovaihdon innostuspäivät
– Jäsenyysseminaarin
– Julkisuuskuvaseminaarin

Tampereen rotaryseminaari kokoaa yhteen aikaisemmin erillisinä järjestetyt valtakunnallisen säätiöseminaarin, nuorisovaihdon innostuspäivät sekä PR- ja julkikuva- sekä jäsenyysseminaarit. Mukana on ajankohtaista tietoa, koulutusta, vuorovaikutusta ja yhdessäoloa.

Aika: 1.-.3.2.2019
Paikka: Puistotorni, Tampere
perjantain koulutukset: TAMK, perjantain Get Together: Scandic Hämeenpuisto

Rotaryseminaari Tampereella 1.-3.2.2019 kokoaa rotareita kautta Suomen keskustelemaan, kehittämään, oppimaan ja iloitsemaan. Aiheita on niin nuorisovaihdosta, julkikuvasta ja viestinnästä, verkkosivuista, jäsenyydestä ja säätiöstä. Ja paljon muustakin.

Ohjelmassa on ilmoittautumislinkki sekä hotellin ja kokouspaikan tiedot. Tilaisuus on tarkoitettu paitsi klubien toimihenkilöille, myös kaikille muillekin rotareille, rotaractoreille, rotexeille ja Rotarysta kiinnostuneille. Puolisosi voi halutessaan ilmoittautua pelkästään lauantain iltajuhlaan. Seminaari ja illallinen ovat erikseen hinnoitellut.

Tervetuloa jokaisesta klubista rotareiden yhteiseen tapahtumaan!

Ilmoittautumislinkki:

Ohjelma on lähetetty klubien presidenteille ja on luettavissa myös Rotary Finland-Facebook -sivulle.