Kartta latautuu...

12:00 am

Tapahtumapaikka
Lautsian Kartano

Tervehdys hyvät rotarimotoristisisaret ja veljet!

Kevätaurinko on jo pilkahtanut talven pilviverhon takaa täällä sydän-Hämeessä ja rotarirattaan pyörä vierii kohti kesän tapaamista.

Viime kesän Suonenjoen hienon tapaamisen jälkeen on meidän Vanajaveden rotarien vuoro järjestää tulevan suven kokoontuminen. Valmistelut etenevät hämäläisellä vakaudella kohti tapaamisviikonloppuamme 16.-18.8.2019. Olemme luodanneet eri tukikohtavaihtoehtoja, joista ykköseksi valikoitui Hämeenlinnan kaupungin Hauhon pitäjässä sijaitseva Lautsian kartano. Rauhallisessa maalaismaisemassa Ilmoilanselän rannalla sijaitseva vapaa-ajankeskus antaa hyvät puitteet rennolle yhdessäololle. Lautsia, joka sijaitsee osoitteessa Lautsiankuja 20, 14700 Hauho, on helposti saavutettavissa tulette sitten mistä päin Suomea tai Eurooppaa tahansa. Oheisesta linkistä lisätietoa: http://www.lautsia.fi/

Hämeenlinnan – Tampereen välinen alue tarjoaa mukavan mutkaisia ajoreittejä, joiden suunnittelu sekä tiedustelu on parhaillaan käynnissä. Sama koskee reittien varrelle sopivasti sijoittuvia tutustumiskohteita.

Tämän viestin tarkoituksena on virittää Teidät asialle jo sielunsa myyneet sekä toivottavasti myös uudet motoristiystävämme tulevan kesätapahtuman tunnelmaan. Välittäkää siis tätä viestiä ja tietoa tapaamisestamme omia kanavianne pitkin.

Lähetämme varsinaisen kokoontumiskutsun toukokuun puoliväliin mennessä. Siitä ilmenevät tarkemmat tiedot ohjelmasta ja käytännön järjestelyistä. Olemme tehneet Lautsiaan kootun palveluvarauksen sisältäen sekä majoituksen että ruokailut ja saunat. Varaukset tapahtuvat allekirjoittaneen kautta. Hintataso/hlö tarkentuu, mutta tulee olemaan viimevuotista noin +200€ luokkaa.

On aika kääntää kampiakselit kohti kesäasentoa!