Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika
26.08.2021
Koko päivä

Rotarit osallistuvat Itämeripäivään. Tervetuloa tutustumaan merentutkimusalus Arandaan! Terveysturvallisuussyistä tutustuminen merentutkimusalus Arandaan tehdään virtuaalisesti.

Videokierros merentutkimusalus Arandalla tutustuttaa alukseen, sen tutkimuslaitteistoihin ja aluksella tehtävään työhön. Oppaina Arandalla ovat kehittämispäällikkö Juha “Roope” Flinkman, tutkimusprofessori Maiju Lehtiniemi sekä merianalyytikot Jere Riikonen ja Ilkka Lastumäki.

Rotareiden lokakuisen Silakkasoututapahtuman tuotto on sopimuksen mukaisesti tänä vuonna päätetty kohdistaa tukemaan merentutkimusalus Arandan toimintaa.

Silakkasoutu on siirretty vuodelle 2022. Vuoden 2021 korvaavasta tapahtumasta kerrotaan lisää myöhemmin.