OKRA – Maatalousnäyttely järjestetään 5.-8.7.2023 Oripään Lentokentällä. Okra on yksi Suomen suurimmista maatalousnäyttelyistä ja kokoaa Oripäähän kymmenettuhannet messukävijät, sadat näytteilleasettajat ja oikean maatalousnäyttelyn tunnelman. Esillä on maatalousalan uusimmat koneet, laitteet, tuotteet ja palvelut. Eläimet, perinnepiha, kädentaidot ja tivolihuvit tarjoavat elämyksiä alan ammattilaisten lisäksi koko perheelle. Okra on koko perheen tapahtuma!

Myös rotarit ovat mukana Okrassa omalla osastollaan,  D-alueen Loimaa-Korttelissa, osasto 46.  Haluamme kertoa Rotarytoiminnasta yleisesti sekä Rotaryn ympäristöohjelmista ja vesistöjen suojelusta, Nuorisovaihdosta ja Rotaract-toiminnasta.

Katso kartta ja näytteilleasettajat tästä:

Järjestelyvastuussa rotarien osalta on Loimaan Rotaryklubi.

Tervetuloa OKRA -Maatalousnäyttelyyn Oripäähän 5.-8.7.2023 tutustumaan meihin ja kysymään meiltä lisää Rotary toiminnasta!

Nähdään OKRASSA!

Translate »