Unelmien piirikonferenssin kunniaksi julkaisimme teeman mukaisen postikortin ja postimerkin.

Tarkoituksena on, että konferenssin osallistujat lähettävät kortteja ystävilleen ja tuttavilleen ympäri maailmaa.

Jos kuulut niihin onnekkaisiin, jotka kortin ovat saaneet, julkaise kuva saamastasi kortista jossain sosiaalisen median kanavassa ja laita julkaisuun tunnisteet #rotaryd1410 ja/tai #districtconferenceofyourdreams

Jännittävää nähdä, mihin kaikkialle korttimme kulkevat!

Till ära vår distriktskonferns gav vi ut ett vykort och ett frimärke enligt temat.

Syftet är att deltagarna i konferensen ska skicka kort till sina vänner och bekanta runt om i världen.

Om du är en av de lyckliga som fått ett kort, lägg upp en bild på kortet du fick på en social mediekanal och tagga #rotaryd1410 och/eller #districtconferenceofoyourdreams

Spännande att se vart korten tar vägen!

To honor the district conference of your dreams we published a postcard and a stamp according to the theme.

The idea is that the participants of the conference send cards to their friends and acquaintances around the world.

If you are one of the lucky ones who received a card, post a picture of the card you received on a social media channel and tag #rotaryd1410 and/or #districtconferenceofyourdreams.

Exciting to see how far our cards travel!

Translate »