Sinustako rotari?

10 syytä olla rotari mahdollisuuksien verkostossa

Rotaryyn kannattaa liittyä, jos haluat olla aktiivisesti kehittämässä omaa paikkakuntaasi – tai olla rakentamassa parempaa maailmaa. Rotary yhdistää samoin ajattelevia ihmisiä, ja yhdessä toimimalla voimme saada aikaan enemmän. Rotarina tutustut oman paikkakuntasi vaikuttajiin, ja sinulle avautuu niin halutessasi näköaloja myös kansainväliseen toimintaan. Olemme maailmanlaajuinen verkosto, joka tarjoaa paljon erilaisia mahdollisuuksia.

Rotarina voit

1. toimia ja vaikuttaa tarkoituksellisesti, palvella ja käyttää omaa osaamistasi hyvään
  2. oppia ja verkostoitua ammatillisesti
  3. kasvaa ja kehittyä ihmisenä
  4. solmia uusia elinikäisiä ystävyyssuhteita
  5. päästä osalliseksi kulttuurien monimuotoisuudesta
  6. toimia yhteiskunnan hyvänä jäsenenä, aktiivisena kansalaisena
  7. edistää maailmanlaajuista yhteisymmärrystä ja rauhaa
  8. viihtyä ja kokea uusia asioita
  9. olla mukana nuorisovaihdossa ja ottaa halutessasi kotiisi vaihto-oppilaan
  10. olla mukana eettisessä toiminnassa.

Tarjoamme mahdollisuuden osallistua myös nuorille Interact– ja Rotaract-toiminnan kautta.

Club Finderilla löydät
lähimmän rotaryklubin

Piirin 1410 alueella toimii 58 klubia. Lähimmän rotaryklubin löydät Club Finderia käyttämällä

Translate »