Maailman poliopäivä 24.10.

Polio on pian historiaa

Rotaryn PolioPlus-ohjelma antaa kaikille mahdollisuuden tukea tämän sairauden tehokkaita hävittämistoimia Afrikassa ja Aasiassa. Rokotteiden lisäksi rahoitusta tarvitaan kuljetuksiin, lasten perheiden tavoittamiseen, rokottajien koulutukseen ja rokotuskattavuuden varmistami­seen. Bill & Melinda Gatesin säätiö on sitoutunut kolminkertaistamaan Rotaryn kautta ohjatut lahjoitukset. Kymmenen euron lahjoitus tuottaa siis 30 euroa suoraan polionkitkemistyöhön.

Maailman poliopäivää vietetään 24.10. Tässä yhteydessä rotarit jakavat tietoa poliosta ja järjestävät useilla paikkakunnalla keräyksiä ja tapahtumia, joiden tuotto menee lyhentämättömänä PolioPlus-ohjelmalle.

Lue lisää Maailman Poliopäivästä, etsi tapahtuma johon voit osallistua tai rekisteröi oma tapahtumasi

Translate »