Rotary Youth Leadership Awards

Nuorista eettisiä johtajia ja aktiivisia kansalaisia

Inspiroivia puheenvuoroja, kokemusasiantuntijuutta, henkilökohtaisen kasvun tukemista, sosiaalista toimintaa, kaikkea tätä tai paljon muuta voi sisältyä rotareiden RYLA – Rotary Youth Leadership Awards – koulutukseen.

Koulutus on tarkoitettu 14 – 30 -vuotiaille aktiivisille nuorille, jotka haluavat tutustua johtajuuteen: kehittää päätöksentekokykyään, aloitteellisuuttaan, vuorovaikutuskykyään sekä taitoa esittää oma näkökantansa selkeästi ja vakuuttavasti. RYLA-seminaareissa eri alojen edustajat kertovat nuorille johtajuuteen liittyvistä kokemuksistaan ja ajatuksistaan. RYLA-koulutuksen tarkoituksena on rohkaista nuoria johtajuuteen ja kasvattaa heitä aktiiviseen kansalaisuuteen ja eettiseen toimintatapaan.

RYLA-johtajuuskoulutuksia järjestävät yksittäiset klubit tai useat klubit yhteistyössä, järjestäjänä voi olla myös rotarypiiri. RYLAn yhteistyötahona voi olla koulu tai muu yhteisö. Osallistujat valitaan hakemusten perusteella tai yhdessä yhteistyökumppanin kanssa.

Ota rohkeasti yhteyttä alueesi rotaryklubeihin ja kysy lisätietoa alueellasi järjestettävistä RYLA-koulutuksista.

Piirin 1410 yhteyshenkilöt vastaavat myös mielellään kysymyksiisi.

RYLA
Heli Hookana, Turku-Åbo