Lappeenranta-Saimaan ja Imatran klubi järjestävät vuotuisen kansainvälisen kesäleirin tänä vuonna Imatralla. Leirille on tulossa 18 nuorta, kaukaisimmat Taiwanista. Osallistujat ovat pääasiassa eurooppalaisia nuoria.

Kaipaamme isäntäperheitä ajalle 9.7.–16.7. Isäntäperheet voivat olla mistäpäin piiriämme tahansa. Isäntäperheen tulee hakea nuori Imatralta 9.7 ja toimittaa hänet 16.7 Helsinki-Vantaan lentoasemalle.

Isäntäperheen jäsen/jäsenet eivät tarvitse olla rotareita eli jos teillä on tuttuja, jotka haluavat toimia isäntäperheenä, niin mikään ei sitä estä.
Selvitämme jokaisen isäntäperheen soveltuvuuden (rikosrekisteriote pyydetään vapaaehtoistehtävän järjestäjän tarkistettavaksi alaikäisten henkilökohtaisen koskemattomuuden turvaamiseksi). Rikosrekisteriotetta pyytää vain Suomen ja Viron Rotarypalvelu ry, ei muu yhdistys tai alayhdistys.

Lisäksi toivoisimme, että jokainen piirimme klubi lahjoittaisi 100 € leirin kustannuksiin. Meillä on runkobudjetti jo olemassa, mutta haluaisimme tarjota nuorille laadukasta ohjelmaa leirin ajalle. Ja laadukkaat oheistoiminnot ovat valitettavasti arvokkaita järjestää. Lahjoituksen voitte maksaa Lappeenranta Saimaa Rotaryklubi ry:n tilille FI05 5620 0920 4435 94.

Rotariterveisin

Jarmo Ruti, AG