Mitä teemme

Rotarina sinulla on mahdollisuus toimia, vaikuttaa ja tehdä hyvää. Lisäksi saat mahtavan sosiaalisen verkoston ja elinikäisiä ystäviä niin kotipaikkakunnaltasi kuin maailmanlaajuisesti. Voit myös verkottua oman harrastuksesi jakavien muiden rotareiden kanssa rotareiden moninaisissa kansainvälisissä harrastusryhmissä.

Klubin perustoimintaa on keskiviikkoisin pidettävät lounas ja päivälliskokoukset. Viikkokokouksissamme yhdessä viihtymisen lisäksi saamme kuulla mielenkiintoisia esitelmiä.

Toteutamme vuosittain useita paikallisia projekteja kuten Matkalippu Tulevaisuuteen ja Saimaa projektit. Humanitaarisia projekteja koordinoivan Rotarysäätiötiön kautta tuemme maailmanlaajuisia projekteja, tärkeimpänä Polio-sairauden poistaminen maailmasta. Klubimme tukee vahvasti ShelterBoxia, joka tarjoaa maailman katastrofeissa kotinsa menettäneille ensimmäisen asunnon ja välttämättömät tarvikkeet elämän jatkamiseen.

Haluamme rotareina vaikuttaa ajankohtaisiin haasteisiin. Tartumme toimeen pysyvien muutosten aikaansaamiseksi – ympäri maapalloa, yhteisöissämme ja itsessämme.