Kartta latautuu...

Päiväys ja aika
11.03.2020

Sampo, neuvotteluhuone Halkosaari

Kuntayhtymän johtaja, rehtori Antti Lehmusvaara esitteli klubilaisille Saimaan ammattiopistoa kokouksessamme 11.3.2020.

Saimaan ammattiopisto Sampo tarjoaa ammatillista koulutusta aikuisille ja nuorille sekä koulutus- ja kehittämispalveluja yrityksille ja muille yhteisöasiakkaille. Toimipisteet ovat Lappeenrannassa, Imatralla ja Ruokolahdella.
Sampo kasvattaa ammattitaitoisia moniosaajia. Koulutusalojen yhteistyö ja erilaisten opintopolkujen mahdollisuudet auttavat jokaista opiskelijaamme löytämään oman polkunsa. Osaaminen asuu meillä!
Koulutuksenjärjestäjä on Etelä-Karjalan koulutuskuntayhtymä, jonka jäseniä ovat Etelä-Karjalan kunnat. Saimaan ammattiopisto Sampo aloitti toimintansa 1.8.2013 Etelä-Karjalan ammattiopiston ja Etelä-Karjalan aikuisopiston yhdistyessä.