Kartta latautuu...

Päiväys ja aika
10.06.2020

Pumppuhuone

Vaihtojuhla Pumppuhuoneella 10.6.2020 oli ensimmäinen klubilaisten tapaaminen moneen kuukauteen – kiitos koronakevään. Paikalla oltiin runsaslukuisina, tarvetta tapaamiseen oli selvästi. Sää suosi kuten vuotta aiemminkin. Lopettava presidenttimme Eero Enovaara loi katsauksen päättyvään vuoteen ja paljon oli tapahtunutkin. Vaihto-oppilaammekin olivat paikalla, molemmat olivat halunneet jatkaa vaihtovuotensa loppuun saakkaa Lappeenrannassa, mistä olimme kaikki iloisia ja ylpeitä. Ja nythän tuleekin koko Rotaryn vaihto-oppilasohjelmaan vuoden tauko koronan takia.

Julia sai läksiäislahjaksi SaiPan fanipaidan pelaajien nimikirjoituksin. Hän olikin käynyt seuraamassa fanikatsomossa 15 SaiPan peliä! Guilherme sai pulestaan kassillisen tuotteita LaPalta, missä hän pelasi jalkapalloa vuoden aikana. Lähtevät oppilaat luovuttivat vielä klubiensa viirit klubille ja koko nuorisovaihtotiimi sai kiitokset ja aplodit menneestä – raskaastakin – vuodesta. Johanna lupasi välittää kiitokset myös Kaitsulle ja Timolle, eli koko tiimille.

Ennen kuin Eero luopui käädyistään, hänelle luovutettiin PHF-tunnustus kiitoksena hyvin vedestystä vuodesta. Ja sitten käädyt vaihtuivat, Jarmo eli Jarkki Ruti otti vetovastuun ja sai onnentoivotukset – edeltäjänsä kyynärpäästä – pitihän se tämäkin kokea.  Olli Smolander kertoi ShelterBoxin uutisia, ja kiitti klubia vielä yhdestä uudesta boxista koronahätään maailmalla. Lopuksi nautittiin erilaisia grilli- ja tölkkituotetita. Ja toivotettiin toisillemme hyvää kesää.

Syksyllä tavataan, lupasi uusi presidenttimme!