Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika

14.10.2023
Koko päivä

Piirin Syysseminaari ja Piirikokous järjestetään 14.10.2023 Nauvon Främnäsin nuorisoseurantalossa. Ohjelma tulee olemaan mielenkiintoinen, tietoiskuja Rotaryn ajankohtaisista aiheista.  Myös jäsenhankinta on näyttävästi esillä, aihetta käsitellään paneelissa parhaiten menestyneiden klubien kokemusten pohjalta.

Ravintolana toimii Nauvon Vierasvenesatamassa sijaitseva Restaurang L Éscale A-oikeuksin, avec-vieraat viedään tutustumaan viinitila Paratiisiin ja 95:lle nopeimmalle ilmoittautujalle on laivaekskursio viereiseen Seilin saareen. Joten nyt kannattaa ilmoittautumisen suhteen toimia nopeasti!

Syysseminaarin ilmoittautuminen tapahtuu tästä linkistä.
Ilmoittautumiset 29.9.2023 mennessä.

Syysseminaarin ohjelma kokonaisuudessaan Syysseminaariohjelma  och  Höstseminarium

Piirikokous pidetään myös Syysseminaarin yhteydessä. Piirikokous käsittelee mm. edellisen vuoden toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen ja myöntää vastuuvapaudet. Piirikokouksen kokousmateriaali, kokousvaltakirja ja tilinpäätös, löytyvät piirin droboxista.
Kokousvaltakirjan voit tulostaa myös tästä Piirikokousvaltakirja

Tervetuloa Nauvoon! – Tule mukaan vaikuttamaan, verkostoitumaan ja viihtymään!

Tällä linkillä pääsee seuraamaan syysseminaaria Zoomissa

Translate »