Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika

17.06.2023
00:00

Lounais-Suomen ja Ahvenanmaan rotarypiiri 1410:n kuvernöörin käätyjen vaihtotilaisuus järjestetään Paraisten Saaristokeskus Korpoströmissä lauantaina 17.06.2023 klo 12-16.

Tuolla ulkosaariston reunalla toimivat Åbolands Skärgårdsstiftelse, Metsähallitus / Saaristomeren kansallispuisto, Åbo Akademi / ‘Miljö och marinbiologi’ ja ‘Skärgårdsinstitutet’, sekä ‘UNESCO Archipelago Sea Biosphere Reserve’ – ja ennen kaikkea koululaisille ja nuorille suunnattu Junnulabra/Knattelabbet, jonka kanssa piirimme ympäristökomitea neuvottelee monivuotisesta koulutusyhteistyöstä vesireppu2-hankkeen tiimoilla. Korpoströmissä toimii myös Blue Flag-vierassatama, hotelli, ravintola, näyttely, kauppa ja polttoaineasema – ja siellä on Turun Saaristobussien kääntöpaikka.

Piirin  rotarit ja rotaractorit partnereineen ovat tervetulleita juhlaan. Piiri tarjoaa ohjelman ja ruokailun, juomat omakustannushintaan.

• Alkuruokatarjoilu oliiveilla, kikherneillä, juustolla, leivällä ja yrttipestolla
  • Wallenbergin pihvejä lampaasta tai hauesta varhaisperunoilla, tilliöljyllä ja retiisisalaatilla
  • Kahvi/tee ja suklaavanukas marjoilla

Tilaisuus tarjoaa mahdollisuuden myös omien klubipresidenttien käätyjen vaihtamiseen ja tunnustusten jakamiseen klubilaisille (PHF) juhlavassa saaristoympäristössä.

Lisäksi tapahtumassa saadaan nauttia hyvästä seurasta, ruuasta ja Saaristolais-Jazzista!

Tulijoille on tarjolla mielenkiintoinen välipysäkki, Vita Päron-perunafestivaali (klo 10-14) Nauvon kirkonkylän Eteläsataman Kauppatorilla.
Ilmoittautumiset DGE Aaro Söderlundille viimeistään kaksi viikkoa ennen tapahtumaa eli 3.6.2023 mennessä aaro@soderlund.fi.

Tervetuloa!

Translate »