PETS 2022 anordnas med temat ” Var verksam, informera och ta väl vara på medlemmarna”.  Skolningen består av två nätskolningar och ett seminarium, som håll vid Letala (Laitila) stadshus.

• Nätskolningen på onsdagen 2.3.2022 klo 18:30 betonar presidentens uppgifter.
  • Nätskolningen på torsdagen 3.3.2022 klo 18:30 betonar sekreterarens och skattemästarens uppgifter.
  • På lördagen 5.3.2022 anordnas ett heldags-seminarium och distriktssamråd vid Letala (Laitila) stadshus.

Det förutsätts att de blivande presidenterna deltar i alla dessa tre evenemang, som klubbarna har redan betalt för. Även de andra blivande klubbfunktionärernas deltagande rekommenderas varmt. Evenemangen är öppna för alla. Seminariums deltagaravgift är 70 euro.

Anmälningen till lördagens seminarium är obligatorisk, senast 15.2.2022. Nätskolningarna kräver ingen förhandsanmälan.

Hjärtligt välkommen!

Translate »