Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika

13.04.2022

Tule kuulolle!

AG Matti Hakoila esittelee klubeille helppoa kirjanpito-ohjelmaa.

Yksinkertainen exel-taulukkomuotoinen kirjanpito on tehty helpottamaan erityisesti pienen klubin kirjanpitoa, keventämään rahastonhoitajan ja presidentin työtaakkaa sekä eliminoimaan ulkopuolisen tilitoimiston tarvetta ja kustannuksia. Kirjanpito on kassavirtapohjainen. Se on tehty yhdelle käyttötilille toki niin, että toisen tilin tiedot voi syöttää tilinpäätökseen ja koko vuoden tilitapahtumat esimerkiksi viimeiseen kuukauteen eli kesäkuuhun. Tällöin kassatilannetta voidaan seurata koko vuoden ajan ja tehdä välitilinpäätös aina tarvittaessa. Ohjelma näyttää kassatilanteen ja kulut kuukausittain graafisesti. Tilinpäätös esittää kulut toiminnasta kululuokittain ja myös prosentteina. Tilinpäätös ohjaa ja auttaa taloudenpitäjää myös budjetin tekemisessä.

Esittely on 13.4. klo 18-20 Google Meetissä. Ei ennakkoilmoittautumista.  Linkki verkkokoulutukseen

Translate »