Karttaa ei ole saatavissa

Päiväys ja aika

24.05.2023
18:00 - 19:30

Tervetuloa keskustelemaan kanssamme ja kuulemaan ideoita nuorisovaihdosta ja sen tulevaisuudesta. Osallistua voit omalta kotisohvaltasi, tietokoneen tai kännykän välityksellä.

Keskustelutapahtuma pidetään Zoomissa keskiviikkona 24.5. klo 18.00 alkaen.

Liittymään pääset tästä linkistä:

Meeting ID: 880 8033 2937
Passcode: 775919

Illan aikana kuuntelemme ajatuksia nuorisovaihdosta, käymme läpi piirimme nuorisovaihdon kuulumiset sekä suunnitelmat seuraavalle Rotaryvuodelle ja mikä parasta, pääsemme keskustelemaan piirimme alueella toimivien klubien nuorisovaihtotiimiläisten kesken siitä, mikä toimii, mikä ei toimi, ja tietysti ideoimaan sitä, miten voisimme olla vielä parempia.

Koronan jäljiltä vaihto-oppilaiden määrä, niin piirissämme, kuin koko Suomessa on laskenut ja myös lähettävien klubien määrä on notkahtanut. Nyt on aika löytää keinot asian elvyttämiseksi. Tulethan sinäkin siis mukaan ideoimaan uutta.

Kutsu on jaettu sähköpostilla klubien nuorisovaihtovastaaville, sekä tuleville presidenteille. Toivomme kuitenkin kaikkien nuorisovaihdosta kiinnostuneiden rotareiden läsnäoloa, jotta saamme aikaa vilkasta ajatusten vaihtoa. Jaathan siis kutsun klubillasi kaikille niille henkilöille, jotka ovat kiinnostuneita nuorisovaihdosta ja sen kehittämisestä. Toivomme osallistumista myös niiltä klubeilta, joiden ohjelmassa nuorisovaihto ei tällä hetkellä ole.

Toivomme vahvistusta jokaiselta klubilta siihen, onko klubisi tilaisuudessa edustettuna. Vastauksen (ja mahdolliset kysymykset) voit laittaa sähköpostilla osoitteeseen ryed1410@gmail.com. Voit kuitenkin hypätä mukaan myös ilmoittautumatta.

Nähdään Zoomissa!

Piirin nuorisovaihtokomitean puolesta,