Polioyhteenveto 21. huhtikuuta 2024:

Poliotapausten määrä on 4. Pakistanissa oli 2 ja Afganistanissa 2 poliotapausta.
Olemme lähellä tavoitettamme, mutta emme vielä perillä.

Rokotuksia jatketaan, kunnes villipoliota tai polioviruksen muunnelmia ei enää ole.

Kestää kolme vuotta viimeisestä poliotapauksesta, ennen kuin maailma julistetaan poliosta vapaaksi. Nykyisen tilanteen mukaan tämä on mahdollista aikaisintaan noin vuosina 2027-2028.

Polio Plus Society (PPS)

Toivon edelleen lisää uusia jäseniä Polio Plus Societyyn.

Piirissämme on parhaillaan 35 PolioPlus Societyn jäsentä. Rotary Zone -vyöhykkeellämme on noin 100 PPS-jäsentä. Piirimme  on PPS -jäsenmäärältään vyöhykkeemme suurin!

Polio Plus Societyn jäseneksi pääsee alkaen 100 USD vuosilahjoituksella. 100 USD = 93 € vuodessa eli noin 0.25 €/vuorokausi. PPS jäsen sitoutuu lahjoittamaan vähintään tuon 100 USD säätiön poliorahastoon niin pitkään, kunnes WHO on julistaa maailman poliovapaaksi.

Mikäli haluat liittyä mukaan PolioPlus Societyn jäseneksi, ilmoittaudu allekirjoittaneelle. Lähetän sinulle asiaan kuuluvan pinssin ja kunniakirjan liittymisesi jälkeen.

Lämmin kiitos kaikille lahjoituksistanne. Jokainen lahjoitus on tärkeä.

DRFC Mikko Lindeman
rotary.lindeman@gmail.com