Kutsu

Toivotamme teidät, rakkaat piirimme rotarit, lämpimästi tervetulleeksi piirikonferenssiin, joka järjestetään Salossa 9-10.4.2022. Myös kaikkien osallistujien partnerit ovat tervetulleita mukaan.

Sekä lauantaina että sunnuntaina on tarjolla erittäin mielenkiintoista ohjelmaa. Toivomme kaikkien osallistujien nauttivan tästä monipuolisesta ohjelmasta molempina päivinä!  Tutustu ohjelmaan tästä.

Piirikonferenssin hinta on 119 €/osallistuja. Jokainen klubi maksaa maaliskuun klubilaskun yhteydessä yhden henkilön osallistumismaksun. Yleensä klubin maksamana osallistuu joko presidentti tai sihteeri. Tämä ennakkoon maksettu ja klubin sisäisesti valitsema henkilö laittaa ilmoittautumisjärjestelmässä rastin kohtaan ”Klubi/piiri maksaa osallistumiseni”. Klubit voivat niin halutessaan kustantaa useampiakin osallistujia piirikonferenssiin (esim. presidentti, sihteeri ja heidän partnerinsa). On tärkeää kuitenkin huomata, että vain yksi hlö/klubi rastittaa em. kohdan. Muut maksavat osallistumismaksun ilmoittautuessaan. Klubi voi sisäisesti korvata osallistumismaksun haluamilleen henkilöille suoraan näiden omalle pankkitilille.

Huomaa, että 10.4.2021 eli edellisen piirikonferenssin jälkeen liittyneet rotarit pääsevät osallistumaan veloituksetta tähän hienoon tapahtumaan. Myös nämä henkilöt laittavat rastin kohtaan “Klubi/piiri maksaa osallistumiseni”

Ilmoittautumiset 24.3.2022 mennessä

Seuralaisten ohjelma

Rotarien seuralaisten ohjelma on vaihtoehtoinen lauantaipäivän pääohjelman kanssa. Piirikonferenssiin ilmoittauduttaessa on kerrottava, osallistuuko seuralais- vai rotaryohjelmaan.

Ohjelmaan lähdetään Astrumista bussikuljetuksella klo 10.20. Astrumissa pidettävän lounastauon jälkeen ohjelma jatkuu aina klo 14.15 saakka.

Katso koko ohjelma tästä.

Pukukoodi

Pukeutumissuosituksena päivätapahtumassa on Smart Casual ja Governos Ball –iltajuhlassa Tumma puku sekä käädyt ja PHF tunnukset kaikilla, joilla sellaiset on.

Muuta

Governors Ball -illallismenu

Tapahtumassa järjestetään arvontaa, joten kannattaa varata käteistä mukaan. Huikeat palkinnot.

Tiedusteluihin ja kysymyksiin vastaavat:

Päivi Rantio, paivi.k.rantio@gmail.com, 050 354 2289
Kirsti Kirjonen, kirsti.kirjonen@gmail.com, 040 069 4644