Piirin syysseminaari ja piirikokous järjestetään lauantaina 12.10.2024 klo 8.30-15.15 Sastamalan Vammalassa Sylvään koulun auditoriossa, Ojansuunkatu 8 Sastamala.

Sylvään koulu toukokuun auringossa

Pysäköinti on rakennustyömaan takia järven puolella, navigaattoriin: Rautavedenkatu 34 Sastamala. Paikalla on liikenteenohjaus.

Ohjelma on mielenkiintoinen, tietoiskuja piirin komiteoiden työstä höystettynä esityksellä tekoälystä.

Mukana ohjelmassa paikallisia, nykyisiä ja tulevia, merkkihenkilöitä ministeritasosta TV-julkkikseen.

Juhlapuheen pitää ministeri Arto Satonen, rotaryasiaa keventämässä on nuori viulisti Miihkali Kerkkänen sekä tilaisuuden vetäjä, juontaja Henri Haapamäki, mediapersoona ja Ylen ralliasiantuntija.

Seuralaiset ovat myös tervetulleita. Seuralaisten ohjelmaan Sastamalan seutu tarjoaa mm. opastetun tutustumisen Tyrvään Pyhän Olavin kirkkoon. Ota museokortti mukaan.

Lisätietoja esityksistä ja esiintyjistä tästä linkistä.

syysseminaariin ja piirikokoukseen tapahtuu tästä linkistä.

Ilmoittautumiset 29.9.2024 mennessä.

Seminaariin järjestetään maksuton kuljetus Turusta alla olevan reitin mukaisesti. Kuljetus varataan ilmoittautumisen yhteydessä.

– Bussi lähtee Turun linja-autoasemalta klo 7.30, tilausajolaituri 10.
– Perillä Sastamalassa noin kello 9.00
Tilaisuuden päätyttyä paluukuljetus lähtee klo 15.15 takaisin Turkuun.

Syysseminaarin ohjelma kokonaisuudessaan Syysseminaariohjelma /
Höstseminarium

Syysseminaarin kutsu kokonaisuudessaan KUTSU
INBJUDAN

Piirikokous
 pidetään syysseminaarin yhteydessä. Piirikokous käsittelee mm. edellisen vuoden toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen sekä myöntää vastuuvapaudet. Piirikokouksen kokousmateriaali, kokousvaltakirja ja tilinpäätös, löytyvät piirin sivuilta kohdasta Jäsenille/Piirin aineistot.

Kokousvaltakirjan voit tulostaa myös tästä: Piirikokousvaltakirja

Piirikokouksen esityslistan voit tulostaa tästä: Esityslista

Tervetuloa Sastamalaan!
– Tule mukaan vaikuttamaan, verkostoitumaan ja viihtymään!

Translate »