Piirimme rotaryklubit voivat ehdottaa klubinsa jäseniä tulevaksi piirikuvernööriksi. Ehdokkaan pitää olla valintahetkellä palvellut klubin presidenttinä täyden vuoden. Ehdokkaan pitää virkaan astuessaan olla ollut Rotaryn jäsen vähintään seitsemän vuoden ajan.

Klubien kirjalliset ehdotukset tulevasta piirikuvernööristä toimitetaan kuvernöörin nimeämiskomitean puheenjohtajalle eli nykyiselle piirikuvernöörille 30.11.2022 klo 24:00 mennessä tällä lomakkeella.

Lomakkeen voi toimittaa sähköpostilla osoitteeseen: martti@pulmaton.fi tai postitse osoitteeseen: Martti Sjölund, Padontie 150, 23800 Laitila.

Kuvernöörin nimeämiskomitea valitsee kuvernööriehdokkaan rotaryvuodelle 2025 – 2026 joulukuussa 2022. Valinta vahvistetaan 4.3.2023 PETS:in yhteydessä järjestettävässä piirineuvottelussa.

Translate »