Piirimme rotaryklubit voivat ehdottaa klubinsa jäseniä tulevaksi piirikuvernööriksi. Ehdokkaan pitää olla valintahetkellä palvellut klubin presidenttinä täyden vuoden. Ehdokkaan pitää virkaan astuessaan olla ollut Rotaryn jäsen vähintään seitsemän vuoden ajan.

Klubien kirjalliset ehdotukset tulevasta piirikuvernööristä toimitetaan kuvernöörin nimeämiskomitean puheenjohtajalle eli nykyiselle piirikuvernöörille 30.11.2024 klo 24:00 mennessä tällä lomakkeella.

Lomakkeen voi toimittaa sähköpostilla osoitteeseen:ilkka.hakli@edustushakli.fi tai postitse osoitteeseen: Ilkka Häkli Käpykuja 4 39200 Kyröskoski.

Kuvernöörin nimeämiskomitea valitsee kuvernööriehdokkaan rotaryvuodelle 2027 – 2028 joulukuussa 2024. Valinta vahvistetaan keväällä 2025 PETS:in yhteydessä järjestettävässä piirineuvottelussa.

Translate »