Maarianhaminan klubin jäsen, Björn-Olof Ehrnström, on laatinut muiston Toivon piirikonferenssista Maarianhaminassa 6-7.4.2024 kokoamalla valokuvakirjan tapahtumasta.
Jos haluat tutustua valokuvakirjaan voit ennen tilaamista selata sitä sitoutumatta vielä tilaamaan sitä. Voit ennen 5.6.2024 tilata kirjan alla olevan linkin kautta suoraan Ifolor:sta. Hinta riippuu ajankohdasta, määrästä ja mahdollisista alennuksista joita Ifolor tarjoaa.
Tee näin:
1. Avaa alla olevasta linkistä Ifolor:in nettisivu.
2. Avautuvasta ikkunasta valitse “Fotobok Deluxe, A4 stående, blanka sidor 60”
3. Paina valinnan jälkeen suurennuslasia jolloin valokuvakirja avautuu niin että voit sitä selata. (Et vielä ole sitoutunut tilaamaan.)
4. Jos haluat tilata paina “Varukorg” jolloin järjestelmä antaa hinnan ja ohjaa eteenpäin. (Minä sain hinnan 75,95€ mutta hinta riippuu määrästä ja mahdollisista alennuksista joita Ifolor tarjoaa).
Jos haluat tilata valokuvakirjan 5.6.2024 jälkeen tämän voi tehdä ainoastaan Björn-Olof Ehrnström:in kautta bjorn_ehrnstrom@hotmail.com. Tässä tapauksessa hintaan lisätään vielä postitus Maarianhaminasta mantereelle.
Translate »