Turussa 3.-5.2.2023 järjestetty Turku Rotary Forum keräsi yhteen yli 120 rotaria ja rotarytoiminnasta kiinnostunutta henkilöä.

Tapahtuma alkoi perjantai-iltana Turun pormestari Minna Arven vastaanotolla. Lauantain teemana oli ympäristö, erityisesti oma Itämeremme sekä rotaryn projektit, jäsenyys ja etiikka. Tapahtuma huipentui sunnuntain rauhateemaiseen ohjelmaan.

Osallistujia tapahtumassa oli kaikista Suomen rotarypiireistä. The Rotary Foundationia edusti Rotary Internationalin entinen presidentti, trustee Holger Knaack. Nykyinen vyöhykkeitä 17 ja 18 edustava Rotary Internationalin johtaja Lena Mjerskaug ja hänen edeltäjänsä Virpi Honkala olivat myös paikalla.

Pääset mukaan tunnelmiin näiden kuvien kautta (kuvaaja Niko Niemi)

Esitysmateriaalit niiltä osin kuin lupa niiden julkaisuun saadaan sekä lisää kuvamateriaalia julkaistaan myöhemmin.

Translate »