Toivon piirikonferenssi
Ahvenanmaalla 6.–7. huhtikuuta 2024

Rotarypiiri 1410 ‘Aland Islands and SW Finland’, piirikuvernööri Aaro Söderlund ja Ahvenanmaan rotaryklubit Maarianhamina ja Godby toivottavat teidät kaikki tervetulleiksi Toivon piirikonferenssiin 6.-7. huhtikuuta!

Ahvenanmaalla voit inspiroitua muiden klubien toiminnasta, tutustua uusiin rotareihin ja tavata vanhoja ystäviä, saada uusia muistoja ja vahvistaa rotary-yhteisöä. Sinulla on myös mahdollisuus tutustua kauniiseen ja mielenkiintoiseen Ahvenanmaan itsehallintoalueeseen.

Konferenssi käynnistyy jo perjantaina 5.4. Turun Aboa Vetus & Ars Nova -museossa järjestettävällä Get Together -tapahtumalla. RIP Gordon McInallyn edustajat Brad ja Marcia Howard ovat paikalla. Sisään mahtuu 50 ensimmäisenä ilmoittautunutta.

Lauantai aamupäivänä 6.4. matka jatkuu Viking Linen uusimmalla aluksella M/S Glorylla Ahvenanmaalle. Keskustelemme siitä, mitä nuorisovaihdossa ja Rotaractorissa tapahtuu, ja perehdymme uusimpaan RotaKids-rataan, joko tutustuttaa meidät havainnollisesti  Rotary Internationalin 7-fokusalueeseen, oman piirimme toimikuntiin ja klubien projekteihin.

Lauantaina iltapäivällä Maarianhaminaan saavuttua alkaa kolmen erittäin mielenkiintoisen seminaarin sarja teemalla “Toivon neuvotteleminen”, jota seuraa “Toivon luominen”. Samaan aikaan seuralaisille ja nuorisovaihto-oppilaille järjestetään erilliset ohjelmat. Illalla kokoonnumme tunnelmalliselle “Governors Ball”-gaalaillalliselle, jossa jaetaan huomionosoituksia, nautitaan hyvästä ruoasta, musiikista ja mukavasta seurustelusta.

Sunnuntai aamuna 7.4. järjestetään kaupunkikävelyjä, teemoilla merenkulku, arkkitehtuuri, juoksu ja aamujooga. Sitten kokoonnumme poisnukkuneiden rotareiden muistotilaisuuteen, jonka jälkeen jatkamme kolmanteen, tilaisuuden huipentavaan  seminaariimme “Toivon johtaminen”. Kello 14 jälkeen lautta lähtee takaisin Turkuun.

Piirikonferenssi toimii suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

Katso lisätietoa ohjelmasta, osallistumismaksuista sekä hotellivaihtoehdoista
Toivon piirikonferenssi Ahvenanmaalla_6_7.4.2024_infokirje (1) (1)

ilmoittautuminen on päättynyt.

Ryhmävaraukset hotelleissa voimassa 6.3. saakka

Hotell Pommern
Varattavissa tästä,   Koodilla ROTARYTDC

Hotell Arkipelag – Alandicaa vastapäätä
Varattavissa tästä,     Rotary-merkillä

5.4. Get Together Cocktail -tilaisuus klo 18,
Turku Aboa Vetus et Ars Novan yhteydessä toimiva Ravintola Pegasus!

Katso lisää ja ilmoittaudu tästä

Translate »