Saimme kuulla erittäin ajankohtaisen esityksen uuden S-marketin rakentamisen tilanteesta sekä millainen siitä on tulossa.

Asiasta meille kertoivat HOK-Elannon toimialajohtaja Kimmo Nikula sekä ketjujohtaja Ari Talso.

Ari Talso vasemmalla, keskellä presidentti Sirpa Jaulimo sekä Kimmo Nikula oikealla.

Kuulimme, että arvioitu avaamisaika on maaliskuussa 2022 ja siitä on tulossa HOK-Elannon pinta-alaltaan suurin S-market.

Keskustelu oli välillä todella vilkasta (muista rakennuksen tiloista, mahdollisista ravintoloista, mitä tuotteita tarjolle, gluteenittomista tuotteista, yms.), niin että esityksen sivuja vaihdettiin melko harvoin 🙂

Klubin jäsenet saivat hyvän päivityksen missä rakentamisen osalta mennään ja esittelijät saivat hyvää palautetta mitä kaupasta pitäisi löytyä.

Tutustu esitykseen S-market Klaukkala Rotaryt 5.10.2021T

Esityksen ja keskustelun jälkeen presidentti Sirpa Jaulimo kiitti HOK-Elannon edustajia erittäin mielenkiintoisesta esityksestä sekä hyvästä keskustelusta.