Klubistandaarikuvasto

Klaukkalan klubilaiset ja klubin vaihto-oppilaat ovat vierailleet ahkerasti maailmalla toisissa rotaryklubeissa.

Näillä vierailuilla on tapana antaa oman klubin standaari ja vastaanottaa vieraillun klubin standaari.

Standaareja ei vaihdeta vierailuilla kotimaisissa klubeissa, mutta klubi voi saada muiden kotimaisten klubien standaarin esim. perustamisjuhlassa.

Lista saaduista standaareista: Rotarystandaariluettelo saadut 20220924

Standaaritilastoja saaduista standaareista: Rotarystandaaritilastoja 20220924

Standaarikuvasto 1-98: Nurmijärvi Klaukkalan Rotaryklubi saadut standaarit kuvasto 1

Standaarikuvasto 99-509: Nurmijärvi Klaukkalan Rotaryklubi saadut standaarit kuvasto 2

Standaariksi sanotaan vaakasuorassa puomissa riippuvaa kuvioitua kangasta, joka useimmiten on alaosastaan leikattu haaraoiseksi. Standaari on klubikokouksessa normaalisti presidentin edessä pöydällä.

Kokoontumistiedot

Paikka: