Rotaryratas on taas pyörähtänyt vuoden verran eteenpäin. Klubikautemme päättyi perjantaina 17.6 perinteisiin presidentin käätyjen- ja nuijanvaihtajaisiin. kun kauden 2021-22 presidenttimme Tapani Lahti luovutti nämä ”vallan symbolit” seuraajalleen Seppo Prustille. Kaksikymmentäkuusi klubilaista oli koolla perinteikkäällä Hirvijoen nuorisoseurantalolla, jota nykyään isännöi Hirvijoen kyläyhdistys. Puitteet olivat komeat ja tuleva first ladymme Anne oli laittanut paikat koreaksi ja pöydät notkumaan. Klubimme kiittää ja kumartaa isäntäväkeämme sydämellisesti tästä mukavasta illasta!

Kuvassa voi olla 2 henkilöä ja seisovat ihmiset

Kuvassa voi olla kukka ja tekstissä sanotaan SERVE το CHANGE SERVE LIVES RaToR 2021 -2022 IMAGINE ROTARY 2022-2023 2022-