Koronatilannne on rauhoittunut perustasolle niin Kauhavalla kuin Eteläpohjanmaan maakunnassakin ja lähes kaikki klubimme jäsenenet ovat saaneet ainakin ensimmäisen piikin koronarokotetta. Niinpä yli puolen vuoden etäkokousjakson jälkeen päätimme, että perinteiset kesän avajaiset eli  legendaariset Karren terassibileet voitiin järjestää perjantaina 28.5. Sääkin onneksi poutaantui sopivasti tuoksi sovituksi perjantai-illaksi.

Illan ohjelmassa oli virallistakin osuutta eli luovutimme ansioituneille klubiveljillemme Heikki Perälälle ja Jorma Riskulle Paul Harris Fellow eli PHF-ansiomerkit. Nämä PHF:t luovutti kutsuvieraanamme ollut rotarypiirimme tuleva kuvernööri DGE Kari Nirha Lapuan Kiviristin Rotaryklubista.
Lisäksi kättelimme tervetulleeksi klubiimme uuden jäsenen Juho Lahtisen. Hän on tämän kauden viides uusi jäsen! Tämä määrä lienee muuten klubimme yli kuusikymmenvuotisen historian kausiennätys!

Muuten ilta kului vapaamuotoisen seurustelun merkeissä. Maljoja toki kohotetiin etäkauden aikana tasavuosia täyttäneille klubilaisille. Ja oli sihteerillämme Karilla talkooasioitakin. Vapaaehtoisia talkoolaisia kerättiin niin 4.6. järjestettävän ”Himmetä ei muisto saa” -tonkkakeräyksen kerääjiksi kuin 12.6. Kaksineuvoisella olevan massarokotuspäivän avustajiksi Kauhavan terveyskeskukselle.