Keitä me olemme

Tehdään hyvää hyvässä seurassa

Kauhavan Rotaryklubi on vuonna 1959 perustettu aktiivinen paikallisklubi, jossa on tällä hetkellä 34 jäsentä. Osallistumme ahkerasti Rotareiden yhteisiin hyväntekeväisyyhankkeisiin ja järjestämme myös säännöllisesti omia paikallisia hankkeita.

Kokoonnumme torstaisin klo 18.00. Korona-aikana olemme toimineet etä- ja hybridikokouksin.

Kokoustiedustelut : ICT-sihteeri  p. 040 5695404

6lubimme perustava kokous pidettiin 26.2.1959. Siten olemme toimineet yhtäjaksoisesti jo yli 60-vuotta.  Kummiklubimme on Lapuan Rotaryklubi.
Olemme osa Rotarypiiriä 1385.

Harrastus, jolla on tarkoitus

Kansainvälisen nuorisovaihdon tukeminen on vuosien saatossa ollut eräs keskeisimpiä säännöllisiä toimintamuotojamme. Olemme vuodesta 1976 eli reilun 40 vuoden aikana lähettäneet Kauhavalta maailmalle 43 vuosivaihto-oppilasta ja lisäksi suuren joukon kesä- ja leirivaihtareita. Sekä luonnollisesti samalla isännöineet vastaavan määrän tänne vuosivaihtoon saapuneita nuoria.

Kauhavalainen nuori, jos olet kiinnostunut Rotareiden vaihto-ohjelmista, ota meihin rohkeasti yhteyttä.

Lisätietoja Rotaryn vaihto-ohjelmista täältä

Pidämme arvossa kansainvälisen Rotary Internationalin ponnisteluja ja järjestön arvokasta työtä muun muassa polion hävittämiseksi maapallolta. Pelkästään tähän työhön Rotary on suunnannut runsaasti vapaaehtoisvoimaa sekä yli 2,1 miljardia US-dollaria.

Vaikuttava kansainvälinen verkosto

Rotary on Chicagossa 23.2.1905 perustettu kansainvälinen palvelu- ja hyväntekeväisyysorganisaatio. Rotary Internationalin kotipaikka on Evanston, USA:n osavaltiossa Illinoisissa. Tunnuslauseemme on Palvelu itsekkyyden edelle (Service Above Self).

Rotaryyn kuuluu 1,4 miljoona jäsentä 46 000 klubissa yli 200 maassa ja alueella. Rotary on merkittävä kansainvälinen palvelu- ja hyväntekeväisyysjärjestö. Suomi on jaettu viiteen rotarypiiriin, joista yhteen kuuluvat myös Viron klubit. Suomessa ja Virossa on n. 260 rotaryklubia ja niiden jäseninä on noin 9 500 rotaria.

Kokoontumistiedot

Paikka:
Kausi aloitetaan Mutterin kokoustiloissa ja mahdollisista muutoksista tiedotetaan aikanaan.

Osoite: Lentoasemantie, 62230 Kauhava

Aika: