Kuvia äänilehti projekteista

Klubin Facebookista kopioitua:

”Veli Matti Vähäpassin ideoimana klubimme tempaisi alkukuusta lukemalla Kauhavan Joulu 2019 -lehden äänilehdeksi. Kaikkiaan lukemiseen osallistui 12 klubilaista ja heidän omaistaan. Tämä äänilehti jaettiin sitten Näkövammaisten Etelä-pohjanmaan piirin toimesta ja kanavien kautta kaikille heidän järjestönsä Kauhavalaisille jäsenille.”

Veli Matti opettaa Komiat lehdestä lainatun MP3-nauhrin käyttöä veli Jaakolle

Tässä opetteluvuorossa veli Leo

J-ryhmä työn touhussa. Matti J lukee ja Kari J passaa.

Koska tiedostot olivat meillä valmiina ja tallessa, tuli ennen joulua mieleemme, että myös Kauhavalla laitoksissa olevat vanhukset voisivat olla kyseisen äänilehden potenttiaalisia tarvitsijoita. Joten ei muuta kuin tuumasta toimeen. Kotitietokoneella monistettiin kymmenen 3 CD:n pakettia. Jotka klubin presidentti ja sihteeri sitten viime perjantaina kiersivät lahjoittamassa kanta-Kauhavan vanhusten ja erityisryhmien palveluyksiköihin.

CD- paketteihin tuunattiin vielä komeat kannet. Kotitietokoneella voi nykyään tehdä mitä vaan.

Presidentti Heikki joulukierroksella. Tässä vuorossa Matinranta. Äänilehden ja kortin lisänä oli hieman suklaamuotoista joulumieltä henkilökunnille.

Kauhavan Rotaryklubi kiittää Kauhava Seuraa hyvästä yhteistyöstä. Ja toivottaa tämän jouluisen palveluhankkeensa myötä kaikille seuraajilleen Rauhallista Joulua ja Hyvää Uutta Vuotta! ”

Talvella 2020 lukeminen jatkui sitten Komiat lehden parissa: