Presidentti Heikki Perälän aloitteesta klubimme piti marraskuussa useita talkoita, jossa tehtiin porukalla perinteisiä jätkänkynttilöitä lahjoituksena saadusta kelopuu pölleistä.

Valmiita jätkänkynttilöitä myytiin sitten niin Kauhavan torilla kuin K-kauppatien aulassakin. Lisäksi niitä lahjoittettiin Kauhavalaisiin itsenäisyyspäivän juhlallisuuksiin.

Torikauppiaina veljet Jaakko, Heikki, Karre sekä Leo. Presidenttiskä Beritkin kävi vähän tsemppaamassa poikia.

Karun miehekäs myyntipisteemme K-Kauppatien aulassa. Alla myyntitykkeinä veljet Heikki, Seppo ja Esa.

Klubin jätkänkynttilöitä itsenäisyyspäivänä Y-kinolla  juhlistamassa Tuntematon Sotilas elokuvan erityisnäytöstä sekä illalla Kauhavan Lentokonepuiston vitriinien edustalla.