Rotary Internationalin vuositeema

Rotary Internationalin presidentti 20232024 Gordon R. McInally on valinnut presidenttikautensa teemaksi ”Create Hope in the World” (”Luo toivoa maailmaan”). McInally kehottaakin rotareita palauttamaan toivon ja auttamaan maailmaa parantumaan tuhoisista konflikteista, sekä auttamaan saavuttamaan kestävää muutosta.

Ohessa maailmanpresidentti Gordon R. McInally videoitu linjapuhe kokonaisuudessaan.

Kauhavan Rotaryklubin vuositavoitteet

Pyrimme jatkuvasti kehittämään omaa toimintaamme. Pidämme huolta jäsenistöstämme ja tarjoamme heille monenlaisia tapoja osallistua. Kutsumme mukaan aktiivisia naisia ja miehiä sekä vierailijoiksi että jäseniksi. Työskentelemme myös jäsenistömme ikärakenteen monipuolistamiseksi. Pyrimme omalta osaltamme kirkastamaan Rotaryn julkisuuskuvaa tuomalla esiin Rotarylle tärkeitä teemoja ja omaa aktiivista palvelutoimintaamme. Haluamme olla kiinnostava yhteistyökumppani omalla paikkakunnallamme.

Kokoontumistiedot

Paikka:
Kausi aloitetaan Mutterin kokoustiloissa ja mahdollisista muutoksista tiedotetaan aikanaan.

Osoite: Lentoasemantie, 62230 Kauhava

Aika: