Keitä olemme

Kauhavan Rotaryklubi on vuonna 1959 perustettu aktiivinen paikallisklubi, jossa on tällä hetkellä kolmekymmentäkuusi jäsentä. Kokoonnumme torstai-iltaisin tapaamaan toisiamme, kuulemaan kiinnostavia esitelmiä ja edistämään hyvää omalla paikkakunnallamme. Aina välillä teemme myös tutustumisvierailuja alueemme yrityksiin tai retkeilemme vähän edemmäksikin

Rotary nuorisovaihto

Kansainvälisen nuorisovaihdon tukeminen on jo pitkään ollut eräs keskeisimpiä toimintamuotojamme. Olemme reilun 40 vuoden aikana lähettäneet Kauhavalta maailmalle 43 vuosivaihto-oppilasta ja lisäksi suuren joukon kesävaihtareita. Sekä luonnollisesti samalla isännöineet vastaavan määrän tänne vuosivaihtoon saapuneita nuoria.

Palvelu itsekkyyden edelle

Olemme vuosien saatossa osallistuneet moniin Rotaryn yhteisiin hyväntekeväisyyhankkeisiin ja olemme järjestäneet myös omia paikallisia tempauksia.

Kokoontumistiedot

Paikka:
Kausi aloitetaan Mutterin kokoustiloissa ja mahdollisista muutoksista tiedotetaan aikanaan.

Osoite: Lentoasemantie, 62230 Kauhava

Aika:
Torstaisin klo 18.00

Liity mukaan

Jos haluat vaikuttaa, tule mukaan toimintaamme!

Suomen Rotary sosiaalisessa mediassa