Nelisenkymmentä piirimme rotaria kokoontui upeaan saaristokeskus Korpoströmiin 17.6. Tilaisuudessa kuvernöörin käädyt siirtyivät Laitilan Rotaryklubin Martti Sjölundilta Aaro Söderlundille Nauvon Rotaryklubista.

Vuoden 2022-23 piirineuvosto kokoontui viimeiseen kokoukseensa ennen vaihtotapahtuman alkua. Kuuden vuoden ajan piirineuvostossa palvellut PDG Heidi Cavén sai kiitokseksi End Polio Now -koalan. Kyseessä oli myös säätiökomitean pj. Tapani Kaarlaksen viimeinen piirineuvoston kokous kyseisessä tehtävässä. Lämpimät kiitokset kummallekin piiriä ansiokkaasti palvelleelle.

Osallistujat pääsivät myös tutustumaan innostavaan saaristokeskuksen Junnulabraan, jonka kanssa on käynnistymässä projekti Vesirepun tiimoilta. Tästä tulette kuulemaan lisää myöhemmin.

Ennen käädyistä luopumista Martti Sjölund kertasi kiitospuheessaan oman kuvernöörivuotensa tapahtumia ja nosti tyytyväisenä esiin piirimme klubien toiminnan vilkastumisen ja monipuolistumisen. Myös säätiölahjoitusten määrä on kehittynyt hyvin.

Aaro Söderlund vastaavasti puhui linjapuheessaan klubien välisen yhteistyön suuresta merkityksestä.

Päivän mittaan nautimme hyvästä seurasta, upeasta säästä, mahtavista maisemista, herkullisesta ruoasta sekä saaristolaisjazzista

Kiitos Martti, kaikkea hyvää Aaro!

Translate »