Moi Sinä 22-28 vuotias nuori!
Turun alueen Rotaryklubit järjestävät ilmaisen johtajuuskoulutusseminaarin (RYLA) 30.-31.10.2021. Koulutusviikonloppu sisältää seminaarit, ruokailut ja yöpymisen Kupittaan Sokoshotellissa. Toimikunta hyväksyy hakijat ja se on maksuton opiskelijoille tai vastavalmistuneille.
Muutama paikka on vapaana, ota yhteyttä pe 15.10.2021 mennessä, joko Tommi Sundqvistiin (Turku Samppalinna Rotariklubin presidentti) tai suoraan toimikuntaan. Tiedot linkissä.
RYLA-koulutusviikonlopun key note -puhujina ovat innostavat huippuasiantuntijat ja vaikuttajat, kuten Riitta Talvenlahti (Novo Nordisk),Patrick Halford (Spinverse), Tuula Pohjola (Crnet), Niko Herlin (Great Minds),Riku Lehtinen (Strategic Accounting) ja Tiina Malkamo.
Aiheita: Kiertotalouden ekosysteemit ja liiketoimintamallit – mistä on kyse?, Ekologia, Ekonomia ja Eettisyys, ”Kiertotalous”versus ”Kierrätystalous”, Kiertotalous lääketeollisuudessa.
Translate »