Herttoniemen rotariklubin jäsenyyskomitean puheenjohtajan Jukka Ahosen johdolla Kulosaaren koululla pidettiin keskusteluilta uusille ja uudehkoille rotareille. Oman panoksensa iltaan toivat myös piirin jäsenyyskomitean Martin Heinrichs ja Heidi Kauppi-Hopia.

Mielenkiintoisen ja leppoisan keskustelun lomassa Jukka kertoi kiinnostavasti rotaryn historiasta ja toiminnasta. Uudet rotarit kertoivat, miksi ovat halunneet liittyä rotareiksi. Esiin nousivat halu tehdä hyvää, saada uutta tietoa elämän eri alueilta luentojen kautta ja ennen kaikkea verkoistoitua ja solmia uusia ihmissuhteita.

“Tulkaa aktiivisesti mukaan ja tuokaa rohkeasti esille ideoita toimintamme kehittämiseksi. Siten saatte rotariudesta eniten irti”, Jukka kannusti.

Uutta oppimassa Pia Kärjes-Peltola, Heikki Lindfors ja Sari-Leena Lund